Olen saanut teiltä mukavasti palautetta, kiitos siitä ja jatkakaa samalla tavalla! Otan vastaan neuvot ja mietin, voinko tehdä sen eteen jotain, riippuen tietysti myös siitä, mitä minä itse haluan, sillä loppupelissä teen tätä vain itsekin takia.

Olen saanut yllättävän paljon kehuja, olen imarreltu :) Ja tässä muutama yleinen "valituksen" aihe:

1. Kuvat ovat liian isoja. -Olen pahoillani siitä. Yritän saada kuvakokoa myöhemmin muutettua pienemmäksi. (edit: onnistuin vihdoin pienentämään, ilman että kone herjasi mitään :D)

2. Tarina etenee liian hitaasti. -Tarinani etenivät joskus nopeammin, mutta kyllästyi itse siihen niin paljon, että lopetin ne. Voin toki yrittää katsoa, mitä voin tehdä nopeuttaakseni hieman, mutta mutta... Pidän kritiikin mielessä ;)

3. Siellä on se ja se kirjoitusvirhe. -Olen pahoillani niistä. En tee niitä tahallisesti.

4. Osiin pitäisi voida kommentoida. -Jos se vähentää kommentointia, otan sen riskin. En tahdo, että minulla on kommentteja ympäriinsä, kun ne voi olla yhdessä paikassa nyt siististi (tai oikeastaan tällä hetkellä kahdessa). Mutta hyvä, että silti sanoitte, mikä mättäsi :)

Noniin, hyviä lukuhetkiä teille! :)